četrtek, 16. julij 2015

2. Rali Železniki in prijetna vroćina

Dober teden po drugi izvedbi rallyja Železniki je že čas, da tudi kaj napišem. Pozno se oglašam tukaj, ker enostavno ni bilo časa. Tako kot ponavadi sem že v petek odšel na brzince in poiskal ustrezne in zanimive trase za snemanje. Hkrati pa sem izmeril koliko časa potrebujem do določenega odseka, da se lahko varno selim.
Nisem si mislil, da bo že zjutraj tako vroče.  Upal sem samo, da v popoldanskem času ne pride do kakšnih neviht. Pred jutranjo zaporo ceste sem bil že pri smučišču Cerkno, kjer me je čakalo obrezovanje vej, ki so nadležno bingljale pred kamero. Veje pa res nihče noče gledati v kadru.
Dogajanja na HP Davča je bilo po pričakovanju veliko. Bilo je kar nekaj prehitevanj, lovljen, drsenj in nekaj akcije izven ceste.
V popoldanskem delu sem se preselil na HP Dražgoše. Parkiral pred dražgoško šolo in se najprej sprehodil do lajške cerkve, kjer sem posnel prvo hitrostno preizkušnjo. Drugo sem snemal na križišču za Kališe, tretjo pa v vasi Dražgoše. Tudi dogajanje na popoldanskih hitrostnih je bilo pestro in predvsem hitro. Dirko pa je spremljalo veliko število gledalcev.

Posadka Humar-Rus (Clio R3T) je prikazala največjo hitrost in konstantnost skozi celoten dan, zato njuna zmaga ni bila naključje. Sledila sta jima Turk-Kacin (208 R2) in Trček-Ošlaj ( Lancer EVO IX). V yugo pokalu je zmagala posadka Jerkič-Kavčič...

Podrobnejši rezultati na: https://results.omikronplus.si/live/zelezniki2015/live.html

Ni komentarjev:

Objavite komentar