petek, 24. avgust 2018

Za vsako prehojeno potjo so nove poti...

Mi je težko, ko tole pišem, ker vem, da bodo trenutne spremembe boleče, ampak žal vsaj trenutno ne vidim pokrovitelja, ki bi pokrival obrabo opreme.... Moja dejavnost ni bila nikoli zaslužkarska, zato so bile in so še vedno neštete ure dela na terenu in za računalnikom moj brezplačni prispevek k skupnosti. Vse kar sem pridobil je šlo vedno na račun nove boljše opreme.
Javno objavljeni video prispevki od objave rally Železniki naprej se poslavljajo. Dirke za nazaj bodo seveda še objavljene (ghd Gorjanci, rally Vipavska dolina, rally Velenje in Lavanttal.). Prav tako ostajajo vsi objavljeni videi Full review od preteklega obdobja! Iz bodočih dirk bodo še vedno redno objavljeni najbolj atraktivni posnetki, žal je tako, da se na teh posnetkih nikoli ne vidi vseh dirkačev, lokacij, akcij,...
V kolikor bo interes se bo dalo celotne posnetke  v isti obliki dobiti preko blu-ray diskov (kot mp4), ker kvalitete ne želim zmanjševati.
Če se slučajno pojavijo novi stari sponzorji, bom nadaljeval z javnimi objavami, kot je bila praksa do sedaj. Sem v pogovorih ampak ni nič dorečeno....

Pa hvala sponzorjem, pokriviteljem, posameznikom, da sem do sedaj lahko objavljal celotne dirke, in omogočal gledalcem in tekmovalcem ogled celotnih dirk!

Srećno!

Lp, Klemen

Ni komentarjev:

Objavite komentar