sreda, 3. oktober 2012

1. Rally Nova Gorica 2012: video

Ko pišem te besede je računalnik še vedno močno obremenjen z rendendiranjem videa. Malo se mi je zavleklo, ker služba in šola (končno sem se vpisal na faks) terjata svoj čas.
Pred rallyjem sem obrnil vsaj tri zemljevide in internet, da bi se lažje orientiral, kam sploh moram iti. Pa sem  kljub temu, na poti do servisne cone malo zašel z načrtovane poti. Pa ne, da bi jaz pred odhodom pogledal še na geopedio. Oni imajo za take poti najprimernejši zemljevid. Preverjeno!

Ob prihodu v servisno cono je bilo na prizorišču že ogromno gledalcev. To pa ni kar tako! Prav prijeten občutek je bil.

Pred začetkom dirke sem imel dobro uro časa, da se s kamero sprehodim skozi servisno cono in pozdravim znance. Kar zajetno število tekmovalnih vozil s posadkami se je pripravljalo za prvi štart. Pogledi posadk v nebo niso bili redki. Tudi sam sem se dolgo odločal, ali bo na progi potreben dežnik. Na srečo sem ga vzel s seboj. Je kar nekajkrat med dirko malo porosilo.

Vse posnetke sem napravil na prvi tretjini tekmovalne proge (HP Banjšice), ob servisni coni.

Zahvalil bi se organizatorju za uspešno izpeljano dirko. Prav tako tudi ogromni množici navijačev za odlično vzdušje. Hostese so bile tud fajn. :)
Več v videu...
Rezultati...

Srečno!

S spoštovanjem in lep pozdrav,
K. Veber

Ni komentarjev:

Objavite komentar