torek, 21. april 2015

Dirkalnik kot odličen reklamni pano!

Vsakič posebej se sprašujem, kam se sploh vrti vse skupaj. Sponzorjev na dirkalnikih praktično ni, le kam so se vdrli? Potencialni možni sponzorji očitno gledajo drugam in predvsem drugače. Imeli bi velike in drage reklame ob cesti, na dirkalnikih pa le za drobiž. Ne zavedajo se, da se s kvalitetno promocijo lahko skriva odlična reklama zanje. Reklame podjetij so se na obcestnih panojih že davno izgubila v povprečju. Zakaj ne bi uporabili za reklamni pano avto, dirkalnik in s tem prenekateri ekipi omogočili kvalitetno pripravo na dirke? Sebi bi s tem pridobilo veliko bolj opazno reklamo. letni strošek pa nebi presegal obstoječega. Da, tudi na yugotih znajo dobro izvedene reklame odlično promovirati podjetja. Za to pa je potrebno imeti odlične ideje ter osebe, ki to znajo povezati in izvesti.
Jaz rade volje skočim na pomoč podjetjem in ekipam s kakšno noro idejo...takšne so ponavadi najbolj vidne! Je pa predhodno obvezno imeti plan, kje se bo dirkalo, na kakšnem nivoju, kako se bo porabljal denar, kje se bo poleg vsega pojavljal dirkalni, kako...

Je že kdo videl skupino ljudi ali posamezno osebo, ki se načrtno slika ob reklamnem panoju? Ob dirkalnikih vem da se....te slike pa ekspresno hitro zaidejo na omrežje. Zakaj na njih nebi bila še vaša reklama?

Če bi kakšno podjetje ali ekipa zainteresirana za kakšno foro, sem na voljo. Dobite me na FBju ali mailu (desno nekje se skriva...).

Ps.: sem pozabil omeniti, da se tudi na video da kaj prilepit :)

Sem mogel malo podrezat, ker morda se pa le kaj premakne....

Srečno in v razmislek!


Ni komentarjev:

Objavite komentar