petek, 23. september 2016

Rally Nova Gorica 2016

Že skoraj dva tedna je odkar se je odvijal Rally Nova Gorica, jaz pa še nisem uspel napisati ene besede. Enostavno preveč dirk je na kupu in jaz imam doma preveč dela. No danes si mi je končno uspelo priboriti tistih nekaj dragocenih trenutkov, da napišem svoj pogled na rally Nova gorica.

V petek pred dirko je bilo vzdušje super, priprave na start rallyja so potekale v precej mirnem vzdušju.
Prvi dve hitrostni preizkušnji sta potekali v neposredni bližini boksev. Druga preizkušnja se je vozila že v popolnem mraku, kar je za snemanje še posebno neugodno. Kamere pa velikokrat pozabijo delovati. No tudi pri meni je bilo nekaj posnetkov neuporabnih.

Sobotno jutro je bilo prijetno oblačno in nad Novo Gorico so zjutraj še poplesavale meglice. Sem upal, da ne bo petkove vročine in res jo ni bilo. Oblaki so  nam celoten dan delali malo sence.
Zaradi treh različnih tras hitrostnih preizkušenj, se je bilo potrebno odločiti, na katero lokacijo se gre snemati. Nekako najbolj dostopne in zanimiveso v tem primeru Banjšice, kjer sem posnel ves ostali material.

Rally je bil zelo naporen, kar se je poznalo po velikem številu okvar, etapah in nesrečah.
Upam da se poškodovani čimprej vrnejo v dirkalni sedež in da se avte sprevi nazaj v bojne barve!

Rezultati na strani Omikron plus...

Srečno!


Ni komentarjev:

Objavite komentar