četrtek, 20. april 2017

Kako se izdela rally video...

Pripravil sem hiter prikaz, koliko računalniškega dela je bilo potrebno za izdelavo videa z rallyja Lavanttal. 
Na tem rallyju sem za snemanje uporabil dve kameri, ena pa je bila pripravljena za rezervo. O kamerah kdaj drugič, saj so potrošni material...

V soboto takoj po prihodu iz Avstrije sem prenesel vse posnetke s spominskih kartic na računalniški  disk. Tega dela na spodnjem videu ni, je pa vseeno vzelo toliko časa, da sem se lahko v miru stuširal. Na dirki je bilo namreč veliko prašenja :)

Začetek videa prikazuje urejanje klipov iz ročne kamere. Teh klipov je bilo 373 in sem jih uredil po štartnih številkah, lokacijah in dogajanju.

Nato sem naredil postprodukcijo za prvi video - highlights (utrinki) in urejenega rendendiral. Narejen video sem prenesel na YT. Vse skupaj je bilo zaključeno in preneseno na internet v ponedeljek zvečer. V nedeljo popoldne sem si namreč privoščil počitek in uživanje z boljšo polovico :)

Med prenašanjem highlights videa sem že delal postprodukcijo celotnega videa (full review). Ko je tudi ta bila zaključena, je sledil natančen pregled in rendendiranje. Po rendendiranju je sledil ogled celotnega videa in nato nalaganje na YT. Celih 42,8 GB, saj rendendiram zaradi arhiviranja vse na 1080/50p.

Mimogrede, velikokrat imam posnetega materiala za več kot 20 ur, sploh na gorskih dirkah, kjer uporabljam tri kamere. Delo se takrat velikokrat vsaj podvoji, če ne celo potroji, saj je tudi število dirkalnikov večje...

Srečno in se vidimo na rallyju Vipavska dolina!

Ni komentarjev:

Objavite komentar