Na rallyju Poreč pa res že nekaj let nisem bil, se pa še dobro spomnim zanimivih zavojev, popeskanih, kot se za rally spodobi.
Petkov del hitrostnih preizkušenj sem spremljal preko računalnika, kolikor mi je čas dopuščal. Snemalna oprema je bila vseeno že pripravljena za sobotni zgodnji odhod proti Poreču. Na meji ni bilo kolon, niti sitnosti, tako da je bil prihod v Poreč dovolj zgoden (7:00). Pred odprtjem press centra in prevzemom akreditacije je bilo dovolj časa za kavo in klepet. Potem pa čakanje, pogledi na uro in čakanje in spet pogledi na uro. V press centru še vedno nikogar, ura pa je bila vedno bližje točki odhoda na hitrostno preizkušnjo. Očitno nekateri res ne razumejo, da je po prevzemu akreditacije potrebno priti še do trase, postaviti kamere,... Eno uro po "odprtju" press centra le prevzamem akreditacijo in na prvo HP. Zaradi zamude je bilo potrebno spremeniti plan in zamenjati snemalne lokacije, saj dostop do prej načrtovane ni bil več mogoč. Zdaj bom zapisal - k sreči (beri dalje) ...
Prihod na nadomestno lokacijo HP Vežnaveri, časa ni bilo dovolj niti za postavitev kamer na stojalih, saj so predvozila že veselo tiščala mimo. Križišče je izgledalo zanimivo, ne preveč speskano, po predvozilih niti ni dajalo občutka, da bo kaj posebnega. Pride prvi v konkurenci in ovinek res ni nič posebnega. In tako dalje do prevračanja posadke Ravenščak/Tomašković (Ford Fiesta Rally4). Po prvotnih planih bi snemal na drugi lokaciji (hvala zamujanju!). Nekaj posadk je bilo potrebno ustaviti, da se je obrnilo dirkalnik na kolesa. Sledilo je nadaljevanje brez kakršnih koli posebnosti.
Zaradi prekinitve je bilo nekoliko manj časa za premik na naslednjo lokacijo, zato se je bilo potrebno podvizati. Postavim kamere in se premaknem na varno lokacijo snemanja. Tokrat po dobrih 25 posadkah prekinitev in etapa zaradi nesreče. S tem je bil zaključen tudi dopoldanski del.
Popoldan sem snemal na že poznanih lokacijah krožne hitrostne preizkušnje Flengi. Tu je zaradi kombinacije hitrih ravnin in popeskanih zavojev vedno zanimivo. Obe hitrostni preizkušnji sta bili odpeljani brez prekinitev.
Zmagovalca rallyja sta bila Rok Turk s sovoznikom Vilijem Ošlajom v dirkalniku Hyundai i20 R5, druga sta bila Antal Kovacs s sovoznikom Gergely Istovics v dirkalniku Ford Fiesta R5 in tretja Kristof Klausz s sovoznikom Botond Csanyi v dirkalniku Škoda Fabia Rally2 EVO.
Petkov del hitrostnih preizkušenj sem spremljal preko računalnika, kolikor mi je čas dopuščal. Snemalna oprema je bila vseeno že pripravljena za sobotni zgodnji odhod proti Poreču. Na meji ni bilo kolon, niti sitnosti, tako da je bil prihod v Poreč dovolj zgoden (7:00). Pred odprtjem press centra in prevzemom akreditacije je bilo dovolj časa za kavo in klepet. Potem pa čakanje, pogledi na uro in čakanje in spet pogledi na uro. V press centru še vedno nikogar, ura pa je bila vedno bližje točki odhoda na hitrostno preizkušnjo. Očitno nekateri res ne razumejo, da je po prevzemu akreditacije potrebno priti še do trase, postaviti kamere,... Eno uro po "odprtju" press centra le prevzamem akreditacijo in na prvo HP. Zaradi zamude je bilo potrebno spremeniti plan in zamenjati snemalne lokacije, saj dostop do prej načrtovane ni bil več mogoč. Zdaj bom zapisal - k sreči (beri dalje) ...
Prihod na nadomestno lokacijo HP Vežnaveri, časa ni bilo dovolj niti za postavitev kamer na stojalih, saj so predvozila že veselo tiščala mimo. Križišče je izgledalo zanimivo, ne preveč speskano, po predvozilih niti ni dajalo občutka, da bo kaj posebnega. Pride prvi v konkurenci in ovinek res ni nič posebnega. In tako dalje do prevračanja posadke Ravenščak/Tomašković (Ford Fiesta Rally4). Po prvotnih planih bi snemal na drugi lokaciji (hvala zamujanju!). Nekaj posadk je bilo potrebno ustaviti, da se je obrnilo dirkalnik na kolesa. Sledilo je nadaljevanje brez kakršnih koli posebnosti.
Zaradi prekinitve je bilo nekoliko manj časa za premik na naslednjo lokacijo, zato se je bilo potrebno podvizati. Postavim kamere in se premaknem na varno lokacijo snemanja. Tokrat po dobrih 25 posadkah prekinitev in etapa zaradi nesreče. S tem je bil zaključen tudi dopoldanski del.
Popoldan sem snemal na že poznanih lokacijah krožne hitrostne preizkušnje Flengi. Tu je zaradi kombinacije hitrih ravnin in popeskanih zavojev vedno zanimivo. Obe hitrostni preizkušnji sta bili odpeljani brez prekinitev.
Zmagovalca rallyja sta bila Rok Turk s sovoznikom Vilijem Ošlajom v dirkalniku Hyundai i20 R5, druga sta bila Antal Kovacs s sovoznikom Gergely Istovics v dirkalniku Ford Fiesta R5 in tretja Kristof Klausz s sovoznikom Botond Csanyi v dirkalniku Škoda Fabia Rally2 EVO.
Vse čase si lahko ogledate na strani časomerilcev: http://www.sport-timing.com/livetiming/rally/event.php?event_id=62
Skočite lahko tudi na uradno stran organizatorja: https://rallyporec.wixsite.com/rallyporec
Ne spreglejte tudi video posnetka z najboljšo akcijo...
...posnetek TOP 3 celotnih voženj po moji izbir....
Ni komentarjev:
Objavite komentar