ponedeljek, 27. september 2021

40. Buzetski dani 2021

Sobota zjutraj, nekaj minut pred sedmo uro prispeva pred kontejner, v katerem se prevzame akreditacijo. Seveda najprej preverjanje PCT testa, ravno tako prej na meji. Opravimo hitro, saj imava dokumente pripravljene. Dobiva potrjeno akreditacijo, počakava še na press jopiče (slinčke), da bova na progi vidna. Izveva, da jih letos organizator zaradi corone nima, moj je pa ostal doma... Še dobro, da imam v avtu tisteg obveznega. Odpeljeva naprej proti mostu na parkirišče v bližini štarta. Še pomemben pogled v nebo in preučitev, kakšno bo vreme. Po celotedenskih napovedih in grožnjah se brez dežnika ni za odpraviti na progo, pa čeprav je nebo praktično brez oblačka.

Sledi sprehod do lokacije, kjer bom snemal prvi trening. Branko se odloči in gre naprej na drugo lokacijo. Časa je dovolj, zato ta del prehodim po dolgem in počez, postavim kameri. Na kameri testno namestim na novo načrtovana in natisnjena "spojlera", ki preprečujeta padanje dežja direktno na kameri. Še nekoliko počakam in končno se prične prvi trening. Skoraj pet ur traja, kar noče in noče se zaključiti. Skačemo iz ene prekinitve v drugo. Mene skrbi, da se bodo spominske kartice zapolnile in ne bom imel posnetkov prvega treninga  najhitrejših dirkalnikov. Po treningu je ena od kartic kazala še 9 minut. Uspelo mi je posneti vse! :)

Sledi premik na novo lokacijo višje po progi navzgor. Ko se bližam Komušnici, se že sliši glasba, vseeno je nekoliko tišje, kot na dan dirke. Pri snemanju mi trušč iz zvočnikov in glasna glasba povzroča težave. Ker ne slišim motorja dirkalnikov se hitro naredi, da mi kakšen dirkalnik takoj po prekinitvi uide mimo. Pred štartom drugega treninga postavim eno kamero na stojalo za ovinkom, kamor ne vidim. Ko imam vse pripravljeno preverim še radarsko na Arso, suho bo! Tokrat so promo vozniki na vrsti zadnji, trening pa se izvede v celoti in ne v dveh delih, kot je bilo na prvem treningu. Prične se bolje, z manj prekinitvami. Čisto brez prekinitev vseeno ni šlo, vsekakor pa je potekalo mnogo bolj gladko. Tudi vreme je zdržalo.

Po končanem treningu sledi takojšen odhod proti parkirišču, kjer je avto. S parkirišča greva takoj do rezervirane namestitve, da naju ne čakajo in uredimo papirologijo, predno odideva na večerjo. Zvečer sledi še krajši sprehod skozi bokse pri pivovarni in debata ob pivu na terasi namestitve (Blaž, hvala za tehnične podrobnosti in informacije!).

Nedeljsko jutro je oblačno, vendar še ne kaže, da bo deževalo. Prva dirkalna vožnja se začne že ob devetih, tako da je potrebno pohiteti na progo. V avtu spakiram v nahrbtnik še dodaten dežnik, če bo vseeno kaka nevihta. Rezerva ni nikoli odveč. Potem pa pot pod noge do kraja Marinci, kjer sem se odločil posneti prvo dirkalno vožnjo. Postavim kamere, eno v ozek prehod med hišami in eno nižje na točko, kjer lahko pride do dotika dirkalnikov z ograjo. Pred pričetkom spet preverjam radarsko sliko, ki že kaže sumljive obrise na morju, ki se premikajo v naši smeri. Upam, da nas bodo ti dežni oblaki zgrešili. Začne se tekmovalna vožnja, najprej so na vrsti promo dirkači, potem kategorija točnost in končno tisto pravo dirkanje. Vse skupaj poteka dokaj gladko, vendar vseeno ne brez prekinitev. Po uri in pol dirkanja pa priletijo prve kaplje, nič kaj nežno. Jaz se borim z odpiranjem dežnika in hkratnim snemanjem, ko se kapljanje spreminja v naliv. Prvi avto v ograji, prekinitev, čakanje na izboljšanje vremena, vračanje, čakanje. Dež pa malo pada in ne pada, pa lije,... Prva dirkalna vožnja se z debelo uro zamude vendarle konča. Pokaže se sonce, zgleda, da se bo tudi vreme ustalilo. Sledi selitev na ovinek nad Marinci. Hitim s postavitvijo kamer, ker tudi organizator hiti s čimprejšnjim začetkom druge tekmovalne vožnje. Mimo priropotajo še oldtimerji in dirka se prične. Ne traja dolgo, ko spet prične deževati. Na trenutke se dobesedno zliva. Sledijo obdobja dirke in prekinitev, dokler ni tako pozno, da se organizator odloči, da je dirka zaključena. Šteje samo prva tekmovalna vožnja in dirkači dobijo polovične točke. Sledi še spust po razmočeni in blatni stezi proti avtu in pot domov.

Zmagovalec dirke je postal Christian Merli z Osello FA30 Zytek LRM, drugi je bil  Simone Faggioli z Normo M20 FC Bardahl, tretji pa Piero Lottini z Osello PA 9/90. Najhitrejši Slovenec je bil Matej Grudnik z atraktivnim Renaultovim Cliom.

Vse čase si lahko ogledate na strani časomerilcev: http://www.sport-timing.com/livetiming_buzet/results.php?event_id=359

Skočite lahko tudi na uradno stran organizatorja: https://buzetski-dani.com/en/


Ne spreglejte tudi video posnetka z najboljšo akcijo... 

 ...posnetek TOP 3 celotnih voženj po moji izbiri, ki ima na koncu še malo adrenalinskega dodatka...

Ni komentarjev:

Objavite komentar