torek, 12. avgust 2014

GHD Lučine 2014

Video je skoraj izdelan in zdaj imam končno nekaj časa, da napišem še kakšno besedo o dirki.
Kar se mene tiče je bila organizacija super! Za nas novinarje, fotografe in snemalce so še dodatno poskrbeli s press taksijem. Prav tako so imeli svoj taksi (avtobus) tudi gledalci. Za hrano in pijačo je bilo prav tako tudi odlično poskrbljeno.

Sobotni del treningov je potekal dokaj mirno. Le oblaki so na čase grozeče kazali, da lahko spustijo na progo svojo vsebino. No to se k sreči ni zgodilo! Tudi večjih prekinitev zaradi nesreč ni bilo, tako da so bile trening vožnje sredi popoldneva zaključene.


Ko sem prispel v nedeljo zjutraj na dirko so nekatere ekipe že pridno pripravljale dirkalnike, tako da sem posnel kar nekaj zanimivega materiala predno sem se odpravil na progo. S press taksijem sem se  pred štartom prvo vožnje pripeljal na progo, kjer je bilo že lepo število gledalcev.
Prva in tretja tekmovalna vožnja sta potekali gladko in skoraj brez prekinitev. Le druga tekmovalna vožnja je bila kot zakleta in se je potegnila za več kot uro. Kljub vsemu je bilo veliko manj čakanja kakor v lanskem letu, ampak tudi to je del GHD dirk.

Hvala vsem za lepo preživet vikend, zdaj pa grem naprej urejati video in slike!

Rezultatov ne bom pisal, ker so objavljeni na strani od časomerilcev Timing Omikron Plus: Rezultati

Se vidimo prihodnje leto!





 ostale slike:https://plus.google.com/photos/112635580621725704653/albums/6046749704262088449







Ni komentarjev:

Objavite komentar