četrtek, 7. avgust 2014

GHD Lučne - vabljeni

Gledam vremensko karto, ki mi kaže, da v soboto in nedeljo vreme bo! Kakšno? Ne znam povedati, ker tudi gospoda na arso-tu ne ve natančno. Najraje vam priporočam kremo za sončenje in dežnik, ker v tem primeru sigurno ne bom zgrešil.
Kdor si te dirke še ni ogledal, mu najbolj priporočam ogled na ridah. Sicer je nekaj malega hoje do tja (v nedeljo je do sedaj vozil avtobus?! mislim da bo letos tudi), so pa na tem mestu vedno WCji in "jurček" s hrano in pijačo. Pa prosim lepo prste stran od prevelikih količin alkohola, sem videl že preveč neumnosti na takšnih mestih. Zato za pitje priporočam uporabo gostiln nižje v dolini, pa še pri karti boste prišparali!
Sama proga je precej zahtevna, kar se odraža s kar nekaj zvite pločevine v preteklosti. Pa ne sprašujte me kje se dogajajo nesreče... povsod .. zato poskrbite za lastno varnost, prav tako pa za otroke, živali,...
Želim, da vam dirka ostane v lepem spominu in da se prihodnje leto vidimo v še večjem številu!
Še dva dni in motorji bodo zahrumeli!

Srečno vsem voznicam in voznikom in s ćim manj neprijetnostim!

Spodnji posnetek pa sem obljubljal že dalj časa nazaj pomočniku direktorja dirke Miranu, pa je posnetek žal mnogo prevelik za DVD (več kot 14GB - YT me je zelo vesel ko jim takole polnim diske :) )... "evo Miran samo zate!"

Še enkrat SREČNO vsem!


Ni komentarjev:

Objavite komentar