sreda, 17. september 2014

3. Rally Nova Gorica - povzetek

Dež, dež, dež, uuuuuuuuuuuuuu, dež. :)
Po nočnem nalivanju ni bil največji problem v dežju, ampak v blatu. Vem, da so organizatorji imeli s tem v soboto zjutraj ogromno dela, da so vse avtomobile spravili iz blatne kopeli. Organizator je bil zaradi tega primoran prestaviti celotno dirko za eno uro. Se jim moram zahvaliti, ker v tej uri je skoraj popolnoma prenehalo deževati in tako sta moji kameri ostali suhi. Se je pa povsem spremenil moj načrt snemanja, ker so me zaparkirali in mi ni uspelo priti na cilj zadnje hitrostne preizkušnje. Sem vsaj enkrat videl kako izgleda prihod posadk v bokse. :)

Me veseli, da se je kljub slabim vremenskim obetom ob progi nabralo lepo število gledalcev!

Je pa dirka postregla že v štartu z velikim presenečenjem, kajti po pričakovanem vodstvu De Cecco/Barigelli (Peugeot 208 T16) in drugem mestu posadke Humar/Rus (Renault Clio R3) se je v sam vrh vmešala tudi posadka Mrak/Kuštrin (MG ZR 105). Prav slednja posadka je krojila vrh vse do zadnje hitrostne preizkušnje, kjer je zaradi nesreče morala odstopiti. Bi moral napisati, da so se največji boji med posadkami dogajali v odzadju, pa to sploh ne drži. Posadke v diviziji I so dokazale, da se ob nepredvidlivih vremenskih razmerah lahko uvrščajo na sam vrh generalne razvrstitve! Je bilo prav zanimivo gledati čase po hitrostnih preizkušnjah.
Na Rallyju Nova Gorica smo na koncu dobili tudi novega-starega državnega prvaka posadko Humar/Rus (R Clio R3). Čestitke!!!

Na videu pa je zabeleženo dogajanje v boksih pred in med dirko, ter HP Banjšice (1,4,7).

Moja naslednja destinacija pa Buzetski Dani...

Srečno!



Ni komentarjev:

Objavite komentar