četrtek, 25. september 2014

33. Buzetski Dani 2014

Že nekaj dni je od dirke v Buzetu in čas je da tudi jaz kaj spesnim. V Buzet sem prispel že v petek, ker sem si hotel ogledati parado v mestu. Prej sem seveda uredil formalnosti v press centru in se sprehodil skozi bokse.Tokrat so bili boksi na treh lokacijah.
Vikend na Buzetskih Danih je zaznamovalo slabo vreme z močnimi nalivi, ki so bili na srečo samo v sobotnih jutranjih  in dopoldanskih urah. Celotno dogajanje me je spominjalo na leto 2010, ko je bil trening zaradi dežja prestavljen za nekaj ur. Spet sem bil ves moker... :) Se je pa vreme vseh usmililo v soboto popoldan in v nedeljo. Si niti ne predstavljam kako bi bilo, če bi nalivalo, kakor je v sobotnem jutru.
Sobotni večer sem si prav tako popestril z obiskom koncerta Lidije Bačić (hvala Igorju, Domnu in dekletom, da ste me zvlekli v šotor).
Po dokaj neprespani noči (točno treh urah spanja) sem se po zajtrku odpravil na progo. Naložen sem bil poleg kamer in stojal tudi z dežniki, ker so vremenarji obetali nevihte. K sreči so se zmotili in jih ni bilo.
Lokacije za snemanje sem si določil že doma, tako da sem prvo nedeljsko vožnjo snemal v Marincih. Zanimiva kombinacija dolgega desnega zavoja, ki se nadaljjuje v ozek levi vhod med hišami. Tukaj se točno vidi kdo od voznikov ima jajca. Tudi snemanje v Komušnici ni izostalo. Če se že kje dogaja je to sigurno Komušnica. Na stotine gledalcev in atraktivna lokacija, tukaj se vedno dogaja... In dirka v Buzetu brez baklijade ni dirka :D.

Vse ostalo pa na spodnjem videu.

Hvala ekipam, navijačem, sodnikom, redarjem in ostalim s katerimi sem se družil!!! Carji ste!!!
Se vidimo na 34. Buzetskih Danih :)

Srečno!

Ni komentarjev:

Objavite komentar